2019. augusztus 18., vasárnap

Becca Prior könyvbemutató... avagy egy titokra fény derült

Becca Prior könyvbemutató... avagy egy titokra fény derült

2017. 09. 16. Egy újabb fontos dátum. Nem az olvasás éjszakájáról beszélek, vagyis nem csak arról. Becca Prior a már hat könyves magyar írónő, a meleg erotika koronázatlan királynője megtartotta a Festett testek első részének (One) könyvpremierét. Meg kell mondjam az én délutánom elég mozgalmasan, de annál szuperebbül telt. Már 3 órával az író-olvasó találkozó kezdete előtt Pesten kószáltam, hogy a Festett testek mellé még Kelly Oram Cinder és Ella Örökkön örökké című könyvét is hazavihessem. A könyvvel a kezemben sétálgatva jöttem rá, hogy bizony ma van az Olvasás éjszakája. (Szerintem nem nagyon volt kérdés, mit is olvassak majdnem egész éjszaka) Ekkor csörrent meg a telefon, hogy hol vagyok, mire gyorsan nyakamba kaptam a lábaimat és 5 perc alatt eljutottam a Rákóczi térre, ahol már Viki várt rám. Kissé mindketten elszámoltuk magunkat, ugyanis még mindig volt 2 óránk ötig. Elmentünk mekizni, ahol feljöttek a pár évvel ezelőtti hogyan-is-kezdődött típusú beszélgetések és a sok köszönet, amit Vikitől kaptam, amiért rászoktattam Becca könyveire. És hogy én hogy kerültem oda? Nagyon egyszerűen. 2013-ban amikor megtetszett a One Direction zenéje elég gyorsan rákaptam a Larry Stylinson blogokra, majd 2014-ben Becca karácsonyi blogjára is rábukkantam és teljesen megragadott a stílusa, így rákerestem a neten és feldobta a Tanítvány című blogot, amit nagy lelkesen el is kezdtem olvasni. Sajnos akkor még nem tudtam, hogy megjelent könyvben és rendesen olyan hiszti rohamot kaptam, hogy muszáj volt megrendelnem mind a két részét. Azóta minden egyes könyvét megrendelem legalább 2 példányban, ugyanis én lettem a Szállító (vagy a Díler ha az jobban tetszik).
Négy óra körül szépen lassan összeszedtük magunkat és elindultunk oda, ahol még sosem jártunk és nem is igazán tudtuk merre kellene menjünk. De oda találtunk az Európa Kávéházba, ahol már gyülekeztek lelkes kis csaptunk tagjai. Kávéházból adódóan külön kis klikkekbe kellett rendeződjünk, ahol mi Vikivel és Ginával voltunk hárman a leghangosabbak. Talán ez volt az oka annak, hogy Becca hozzánk jött oda először dedikálni és beszélgetni egy kicsit, mivel Ádám a közlekedés miatt késett. Ám ezek előtt történt egy meglepő dolog számomra. Amikor szépen sorba álltunk a könyvekért, mint a kislibák Döme mindenkinek - aki előrendelte a könyvet - kérdezte a nevét, majd sorra kerültem én, csak rám nézett és szó nélkül teljesen hibátlanul leírta a nevemet, - nem mintha olyan nehéz lenne - ami engem meglepett. Kezdem azt hinni, túlságosan sokszor rendelek és megyek Beccáék könyveiért....
Ezek után kaptunk egy kis lapocskát, amire kérdést kellett írni - az utasítás szerint ciki kérdést -, hogy Becca megválaszolja majd őket. Egyetlen lappal indultam neki, majd az lett a vége, hogy 10 lapot írtam tele. És Döme szavaival élve voltak benne nagyon g**i kérdések is. Nem sokkal fél hat után befutott Ádám is és kezdetét vette a nagy Kérdezz-Felelek. Azt első pár perc azzal telt, hogy felkészült a kérdésekből, az arckifejezéséből ítélve nem ilyenekre számított, majd egy részét félretette, ami nem is hangzott el, csak Becca olvasta el őket külön és némelyikre válaszolt is. Ádám valahogy mindig tudta melyikek az én kérdéseim, hisz olyankor mindig rám nézett, de a 10 kérdésemből 5-6 elhangzott, ezek közül kettőt már a langyos kategóriába sorolt.
Íme pár kérdés, amiket én vagy Viki írtunk le:
1. Volt már hasonló élményben részed, mint Brian-nek a Stockholm szindrómában, hogy kibilincselnek a fürdőszobába? (enyém) - a válasz egyszerűen hangzott: Nem, nincs cső a fürdőszobánkban.
2. Mitől van az, hogy Jake tűnik a dominánsabbnak, mégis úgy olvad el Brian kezei között, mint fagyi a tűző napon? (szintén az enyém)
3. Miért nincs olyan jelenet, amiben Harry melltartóban és elefántos tangában van? - Hatalmas NO KOMMENT! Ez nem az én kérdésem volt.
4. És még egy kérdés szintén nem tőlem, de a lényege annyi volt, hogy Becca miért nem küldi szex után fürdeni a fiúkat és hogy nem kényelmetlen-e g***vel a seggében aludni.... - Jaj, jaj Viki mi lesz így veled... egy kicsit beteg vagy xD

Nagyon jó hangulatú kis beszélgetés alakult ki, ahol még többet megtudhattunk az eddig megjelent könyvekről, a még az idén megjelenőkről (Tanítvány 4 - október vége; Hayden Moore: Csendkirály - novemberben és Becca Prior: Te vagy a sorsom /Stay strong és a Four/ ugyancsak novemberben), valamint a Festett testek is szóba került és erről a könyvről olyanokat tudhattunk meg, mint, hogy a borítón szereplő modell kockái csak kölcsönözve lettek, de amint meglátta a borítót, eldöntötte, hogy vesz egy kondibérletet.

Nem kell mondanom mennyire jól éreztem magam a könyvpremieren, ahol is a bakancslistámról lekerült két tétel is. Az egyik, - amit azóta szerettem volna, hogy elolvastam A tanítvány - találkozni Beccával, és el kell mondjam róla, hogy nagyon közvetlen, imádja az olvasóit és mi legalább annyira szeretjük őt, mint a minket. Így hát én mindig támogatni fogom, amíg csak tudom és lelkesen olvasom újra és újra a könyveit, várva az újakat, amik csatlakoznak hozzájuk, a nekik szentelt polcon.
A másik amit lehúzhattam, hogy ezen a találkozón újra találkozhattam és ismerhettem meg melegeket. Sam és a párja volt az első, akikkel személyesen találkoztam és "elvarázsoltak", de szombaton Gábor és Laci tovább vitte ezt a varázslatot, aminek csak nagyon tudok örülni.
Remélem hamarosan újra találkozhatok mindenkivel és ugyanilyen jól fogjuk érezni magunkat. Beccának pedig sok-sok lendületet és kitartást a sok dedikáláshoz és íráshoz. Sok-sok puszit és ölelést küldök neked!

Legközelebb a Festett testekkel érkezem
Addig is
Puszi
Gwen.xx
Íme pár kép rólunk:
Ádám és Becca

Gwen, Döme és Viki

Én és az új barátaim

Ádám és Gwen 

Becca és Gwen


A Csipet csapat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése